Mijn lijst met blogs

dinsdag 17 januari 2012

253

253
Van harte gefeliciteerd! U heeft in de maandelijkse trekking van december van de Nationale Postcode Loterij een leuke prijs gewonnen…

Zowaar! Ik weet niet hoe lang ik nu al meedoe aan de postcodeloterij, maar voor mijn gevoel heb ik nu écht iets gewonnen. Na wat prijzen van zo’n € 3,50, een ijsprijs die ik niet opgehaald heb en een bloembollenprijs die ik óók niet opgehaald heb, is nu de DVD-boxprijs op mijn postcode gevallen!
Hoera!
Vandaag lag de brief met dit heuglijke nieuws in de bus.
Niet zomaar een DVD-box, maar een naar keuze, waarbij de keus gemaakt moet worden uit:
- Oceans
- Life
- Unknown Universe
- Bloedverwanten
- Seinpost Den Haag
- Woezel & Pip

Ik zal wel een poos onder een steen geleefd hebben want ‘Bloedverwanten’ zegt mij dus he-le-maal niets. Een webpagina van de Avro schreeuwt dat binnenkort de volgende serie begint… nou sorry, maar de vorige is helemaal aan mij voorbij gegaan. Of moet ik zelfs al spreken van vorigen? Dat binnenkort seizoen drie, vier of vijf van start gaat?
Anyways, voor de betreffende  Nederlandse dramaserie van een familie met een zaak waarvan een mevrouw de erfgenaam is, maar die daar geen zin in heeft en waarvan de ex – die hertrouwd is en een kind heeft met een eetstoornis – dan ook de leiding over het bedrijf heeft, terwijl zij zich meer toelegt op de kinderen waarvan een gevoelsarm is, een zachtaardig is en een losbol is, zal ik niet kiezen.
Over Seinpost Den Haag wil en hoef ik niet eens na te denken.
Woezel & Pip zijn schattig – en een deel van de opbrengst van de Woezel & Pip-producten gaat naar een goed doel en dat is oké – maar dat ben ik net ontgroeid.
Het universum heeft mij nog nooit getrokken. Star wars, Star trek… ik weet het verschil niet eens… Als ik vroeger nadacht over de aarde die zweeft in iets waar geen eind aan zit, werd ik misselijk omdat ik het niet kon bevatten. Omdat ik geen zin heb in misselijk worden heb ik destijds al besloten er nooit meer over na te denken.
Blijven de BBC-series Oceans en Life over. Keuzes, keuzes…

Per meespelend lot kunt u een DVD-box uitkiezen. In de trekking speelde u mee met 2 loten.

Daar begrijp ik helemaal niets van, 2 loten. Maar ik vind het best. Hoef ik helemaal geen keuze te maken! Straks méér dan 25 uur kijkplezier in de bus.
1530 minuten over allerlei beestjes!
Dat sluit natuurlijk helemaal aan bij de reden voor deelname aan deze loterij: de groene, goede doelen… NOT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten