Mijn lijst met blogs

maandag 28 maart 2011

085

085
Het lijkt wel alsof het niet mag…

Hebben we een vakantiebestemming uitgezocht en de vrije dagen geregeld op het werk, werken de websites die de reis aanbieden niet mee! Bij twee reisorganisaties stond exact dezelfde reis: vliegtuig, huisje in the middle of nowhere en huurauto. Afgelopen weekend lag alleen op de ene website de pagina ‘prijslijst’ er uit. En na de prijslijst volgt de boekingsmogelijkheid, dus dat boeken werd ‘m niet op deze site.
Op de andere website kon de prijs gewoon niet kloppen: twee keer zo duur ten opzichte van de andere aanbieder en ten opzichte van de week ervoor en de week erna! Beetje gek…
Vandaag belde mijn lief naar de dure aanbieder om te vragen of die prijs écht wel klopte. Volgens het meisje klopte het en aan een andere reis met de kernbegrippen zon, alleenstaand huisje, privézwembad, privacy en huurauto, kon ze hem écht niet helpen. Alleen die dubbeldure reis was iets voor ons. Ok… LAAT MAAR.
Op de site van die eerste aanbieder stond vanavond ‘gelukkig’ wel weer de prijslijst, en vooral ook de juiste. Dus wij enthousiast kiezen voor een vliegveld, aantal personen twee en na <verder> … een grote ERROR! Lief bellen… helaas tot 18.00 uur bereikbaar.
De een veel te duur, de ander een error… Grr

Mijn lief vond een derde aanbieder. Zou het dan toch nog lukken? Deze derde aanbieder ‘zei’ echter op de website niets over een huurauto… en de huisjes leken ineens ook niet meer in the middle of nowhere te staan, maar op een park. Niet echt onze smaak.
Deze derde aanbieder was wel na 18.00 uur telefonisch bereikbaar en nu was het mijn ‘beurt’ om te bellen. Na vijf minuten luisteren naar een krakerig muziekje (Cher) en de mededeling dat alle medewerkers helaas in gesprek waren, gaf ik het bellen op.
Toen zag ik in mijn ooghoek de button: <start live chat>
En dat werkte eigenlijk ‘wonderwel’ best goed.
De medewerker aan de andere kant heeft mij net beloofd dat ik vanavond nog wordt teruggebeld. Het is dan wel weer afwachten of dat ook werkelijk gaat gebeuren, want op de een of andere manier heb ik nog niet het gevoel dat dit vanaf nu vlekkeloos gaat verlopen…

Zou het dan toch mogen en lukken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten