Mijn lijst met blogs

dinsdag 7 juni 2011

134

Omdat beelden meer zeggen dan woorden, deze keer een beeldblog met de titel: HOERA!















































Wie deze beeldblog niet begrijpt moet de blogs 084, 096, 098, 120 en 124 maar even lezen (in deze volgorde).

Overigens, ging het op het laatste moment nog wel een beetje mis. Gisteren – 6 juni – zouden de ondergrondse containers vanaf 10.00 uur operationeel zijn. En waarschijnlijk waren ze dat ook, want nadat ik gisteravond op de startknop drukte kwam er in de display te staan: UW PAS AUB. Ik hield mijn flitsende pas voor de display… en las: PAS ONBEKEND.
Dat kon toch niet waar zijn?
Nog een keer proberen… en weer: PAS ONBEKEND.
Op naar de reservecontainer.
Oh ja, dat had ik nog niet verteld! In blog 124 schreef ik over het kleine foutje in de brief: voor zowel de hoofdcontainer als de reservecontainer kreeg ik hetzelfde nummer. Maar dat was snel rechtgezet door Omrin, want in no time lag er een volgende brief in de bus met de juiste nummers.

Maar gisteravond ging het bij het lezen van de pas dus mis, en kon ik weer huiswaarts gaan met de vuilniszak in de linkerhand, terwijl ik met mijn rechterhand de tranen in mijn ogen droogde.    
SYP gebeld, SYP gemaild en kreeg daarop vandaag netjes bericht terug:
Mijn collega heeft vandaag, na enige aanpassingen, de containers getest. Uw milieupas zou nu moeten werken op beide containers. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit graag. Ik zal dan een nieuwe pas voor u aanmaken.

Vol verwachting klopte mijn hartje vanavond, en… de beelden spreken voor zich. HOERA!

Dank je wel Omrin-medewerkers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten