Mijn lijst met blogs

woensdag 3 augustus 2011

181

Het was even stil op de blogpagina 365… geen vakantie, maar een lichamelijk akkefietje waarvoor ik even onder het mes moest, een nachtje in het MCL mocht vertoeven en waarvan ik in mijn ogen best lang moet herstellen. Laptoppen ging even niet, met pen en papier schrijven wel, dus het ‘bloggen’ ging min of meer door…
180 t/m ? zijn ‘ziekteblogs’

Ik lig op mijn rug en kijk naar de lampen aan het plafond. Het is koud in de ruimte.
Links wordt pijnstilling in het infuus in mijn hand gespoten. Het doet pijn.
Rechts wordt een bloeddrukmeter om mijn arm geschoven.
Er worden dingen op mijn borst geplakt. Iemand legt een warm dekentje over mij heen.
Er wordt met mijn benen geschoven.
De deuren aan de andere zijde van de ruimte gaan open. Er komt bij de groep van vier vrouwen, een man. Net voordat ik een opmerking zou maken over women power, mijn gebrek aan power dan even niet meegerekend.  De man neemt een checklist met mij door.
En dan: “Is het team er klaar voor?” Alle dames zeggen “ja”. De dame met het donkerste haar komt als eerste in actie. Ze spuit iets in de linkerhand. En ik ben weg.

De voorbereidingen voor mijn eerste narcose leken plaats te vinden in een ruimteschip…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten