Mijn lijst met blogs

woensdag 17 augustus 2011

198

Voor wie al heel lang lid is van ECI en dat ook nog een poos wil blijven, heb ik een tip voor gratis ECI-producten ter waarde van € 35,-. Zoals verteld in blog 170 wilde ik graag van mijn ECI-lidmaatschap af, en dat ging wonderwel best gemakkelijk. Telefoontje naar de klantenservice, slechts drie minuten in de wacht, en het was geregeld. Zusje schreef dat het opzeggen van het lidmaatschap weliswaar heel gemakkelijk gaat, maar dat er nog wel minstens tien brieven op de mat zouden vallen met pogingen om mij weer binnen te hengelen. En inderdaad, een week later ontving ik aanbod numero uno (blog 175).

Onlangs werd aanbod twee bij mij bezorgd: wanneer ik nu alsnog ‘tot inkeer kom’ en hernieuwd lid word voor minstens een jaar, dan ontvang ik een waardebon van €35,- te besteden bij ECI. Uiteraard tellen die aankopen niet mee, voor het aantal verplichte producten dat een lid moet afnemen per jaar. Nu heb ik zeer weloverwogen, na veertien jaar afscheid genomen van de boekenclub, dus geen haar op mijn hoofd die overweegt op dit aanbod in te gaan… maar voor wie bij ECI zit en daar bij wil blijven… Het lidmaatschap opzeggen in de wetenschap dat je ten tijde van smeekbede twee weer gewoon door kunt gaan waar je was gebleven alleen dan met een waardebon van € 35,- is misschien een serieuze overweging waard.

Oh, wat gemeen bedankt van mij…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten