Mijn lijst met blogs

donderdag 4 augustus 2011

184

Het was even stil op de blogpagina 365… geen vakantie, maar een lichamelijk akkefietje waarvoor ik even onder het mes moest, een nachtje in het MCL mocht vertoeven en waarvan ik in mijn ogen best lang moet herstellen. Laptoppen ging even niet, met pen en papier schrijven wel, dus het ‘bloggen’ ging min of meer door…
180 t/m ? zijn ‘ziekteblogs’

Hij ligt al in de brievenbus! Volgens Bol-punt-com zouden er wel vijf tot acht werkdagen overheen gaan, en volgens mij zitten we nog niet eens op werkdag vijf. Maar ik zou ook zomaar de tel een beetje kwijt kunnen zijn…

Tijdens de vakantie op Mallorca hadden we voor het eerst een huurauto met usb-poort, zodat we naar muziek konden luisteren van Ipod (mijn lief) en mp3-speler (ikke, verschil moet er zijn nietwaar!). De overlap zat in Bruce Springsteen, waarnaar we diverse keren luisterden als eerbetoon aan saxofonist Clarence Clemons. Hij overleed de dag voor onze vakantie, op 18 juni op 69-jarige leeftijd aan de gevolgen van een beroerte. The Big Man was niet meer…
Maar er waren ook heel veel verschillen in de meegebrachte muziekbestanden. Zo kon ik mijn lief laten kennismaken met het nummer Workin’ for a living van Huey Lewis & Garth Brooks. Dat is ook het enige nummer met een kuntryman dat ik ooit bij hem zal introduceren denk ik , want verder kan ik alleen maar van hem leren. En zo leerde ik Blackberry Smoke kennen! Het werd dé muziek van deze vakantie.

Nu had ik natuurlijk een kopie kunnen laten maken van de cd van mijn lief, maar ik houd niet van (illegale) kopieën. Daar gaat de muziekindustrie aan kapot. En zo zocht ik Blackberry Smoke op Bol-punt-com op en bestelde ‘Little piece of dixie’. Als herinnering aan een hele fijne vakantie, maar vooral om heel hard te draaien in de auto!

Beetje jammer dat ik voorlopig nog niet kan autorijden. Grrr.
Maar gelukkig is de cd liggend op de bank ook ‘helemaal leuk’.
Aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten